aby Vás záda nebolela...

MUDr. Hana Jarošová, PhD.

777190046 - objednání k lékaři do Říčan
775240829 - objednání fyzioterapie Říčany i Mnichovice
739544616 - objednání k lékaři do Mnichovic
brc.jarosova@gmail.com

Prezentace a články s dalšími informace
o GUNA jsou zde:

Soubor 1

PrezentacSoubor 2

Soubor 3

Další informace se můžete dozvědět na www.guna.cz.

kolagenové injekce- GUNA

Kolagenové injekce (výroba v Itálii - Miláno) účinně pomáhají při snížení bolesti a reparaci kolagenu v měkkých tkáních a v kloubech.
Vhodná je například léčba u artróz kolen, kyčlí, ramen, drobných ručních a nožních kloubů. Velmi dobré jsou též výsledky u bolestí hlavy, krční páteře, hrudní i bederní páteře. Injekce dobře působí i při vyzařování bolesti např. do rukou nebo nohou. Úspěšná je také léčba tenisových a golfových loktů - epicondylitida. Možná je i léčba natržených svalobých vláken natržených vazů, dále i stavy po zlomeninách, kdy dochází k rychlejšímu hojení.

Léčba kolagenovými injekcemi výrazně snižuje otok měkkých tkání, např. po úrazech nebo při zánětu.

Fyziologická regulační medicína (FRM)
Nový terapeutický přístup založený na stavu poznání molekulární fyziologie a patofyziologie neuroendokrinoimunitního systému.
Cíl FRM je restituce pozměněných hladin látek, které se přirozeně vyskytují v našem organizmu na fyziologickou úroveň – např.: kolagen, cytokiny, neuropeptidy. Prevence a terapie procesu stárnutí

Přípravky FRM – GUNA jsou také určeny k léčbě bolesti, obsahují kolagen doplněný přírodními látkami rostlinného původu.
Kolagen je extracelulární protein – je základní stavební jednotka pojivových tkání, kolagen je zvýšeně odbouráván např. u osteoartrózy.

Základní účinná látka – kolagen
Základní jednotkou kolagenu je tropokolagen – glykoprotein složený ze tří řetězců levotočivých polypeptidů (nositelů glukózy a galaktózy, vázaných na jednu molekulu AMK hydroxylysinu). Kolagen má strukturální pevnost, velkou odolnost a flexibilitu.

Další podpůrné látky:

• Arnica
  • Hamamelis
  • Hypericum
  • Iris
  • Viola
  • Drosera
  • atd.

Výhody použití GUNA injekcí
Obsahují látky tělu vlastní (kolagen) a látky rostlinného původu - dobrá snášenlivost. Existuje13 druhů pro řešení specifických problémů. Působí vždy v té oblasti, pro kterou jsou určeny. Dochází k ústupu bolestí pohybového aparátu, zmírňují poškození způsobená poraněními, úrazy, příp. průvodními chronickými onemocněními.
Negativní v dopingových testech.