GUNA injekce

Kolagenové injekce (výroba v Itálii - Miláno) účinně pomáhají při snížení bolesti a reparaci kolagenu v měkkých tkáních a v kloubech. Vhodná je například léčba u artróz kolen, kyčlí, ramen, drobných ručních a nožních kloubů. Velmi dobré jsou též výsledky u bolestí hlavy, krční páteře, hrudní i bederní páteře. Injekce dobře působí i při vyzařování bolesti např. do rukou nebo nohou. Úspěšná je také léčba tenisových a golfových loktů - epicondylitida. Možná je i léčba natržených svalobých vláken natržených vazů, dále i stavy po zlomeninách, kdy dochází k rychlejšímu hojení. Léčba kolagenovými injekcemi výrazně snižuje otok měkkých tkání, např. po úrazech nebo při zánětu.

Fyziologická regulační medicína (FRM)

Nový terapeutický přístup založený na stavu poznání molekulární fyziologie a patofyziologie neuroendokrinoimunitního systému.Cíl FRM je restituce pozměněných hladin látek, které se přirozeně vyskytují v našem organizmu na fyziologickou úroveň - např.: kolagen, cytokiny, neuropeptidy. Prevence a terapie procesu stárnutí Přípravky FRM - GUNA jsou také určeny k léčbě bolesti, obsahují kolagen doplněný přírodními látkami rostlinného původu.Kolagen je extracelulární protein - je základní stavební jednotka pojivových tkání, kolagen je zvýšeně odbouráván např. u osteoartrózy.

Základní účinná látka - kolagen

Základní jednotkou kolagenu je tropokolagen - glykoprotein složený ze tří řetězců levotočivých polypeptidů (nositelů glukózy a galaktózy, vázaných na jednu molekulu AMK hydroxylysinu). Kolagen má strukturální pevnost, velkou odolnost a flexibilitu.
Další podpůrné látky:
  • Arnica
  • Hamamelis
  • Hypericum
  • Iris
  • Viola
  • Drosera
  • atd.

Výhody použití GUNA injekcí

Obsahují látky tělu vlastní (kolagen) a látky rostlinného původu - dobrá snášenlivost. Existuje 13 druhů pro řešení specifických problémů. Působí vždy v té oblasti, pro kterou jsou určeny. Dochází k ústupu bolestí pohybového aparátu, zmírňují poškození způsobená poraněními, úrazy, příp. průvodními chronickými onemocněními.Negativní v dopingových testech.