Vysokovýkonový laser

Nový výkonový laser pro rehabilitační a ortopedické využití

• Nejnovější terapeutická technologie pro efektivní léčbu širokého spektra onemocnění pohybového aparátu
  • Extrémně silný biostimulační účinek díky výkonu až 50x vyššímu než u konvenční laserové terapie
  • Pulsní mód pro mimořádně účinnou silnou a dlouhotrvající analgetickou terapii
  • Bezbolestná a neinvazivní terapie bez vedlejších účinků
  • Neomezený prostup do hloubky tkáně díky maximálnímu výkonu až 12 W
  • Optimální terapeutický účinek s vlnovou délkou 1064nm

Příklady diagnóz a příznaků vhodných k ošetření výkonovým laserem:

Bolesti: Achillovy šlachy, bolestivé rameno (syndrom bolestivého ramene - PHS, zmrzlé rameno..., bolest přední hrany holenní kosti (syndrom přední hrany tibie)

Bolesti osového skeletu (páteře) včetně kořenových syndromů: krční, hrudní, bederní páteře, křížokyčelního kloubu (SI klouby)

Artróza: ruky, včetně artrózy palce, ramene, artróza kolene, kyčelního kloubu, drobných kloubů nohou

Zánětlivé stavy: zánět tíhového váčku - bursitida, epikondylitida - tenisový loket, golfový loket, zánětlivé onemocnění povázky svalové plosky nohy (plantární fasciitida)

Tendinopatie, entézopatie (nezánětlivé onemocnění šlach)

Úrazové stavy: podvrtnutí (distorze) kotníku, kolene, svalové poranění, natažení šlach

Sportovní medicína: natažení, naražení, hematomy, podvrtnutí, otok

Neúrazové stavy:

Patní ostruha (calcar calcanei),

Úžinové syndromy: karpální tunel, tarsální tunel (na noze)

Onemocnění Osgood-Schlatter syndrom (Osgood-Schlatterova nemoc se projevuje bolestí v oblasti pod kolenem u rostoucího dítěte. V tomto místě se upíná šlacha natahovače na hrbolek na holenní kosti. Onemocnění se objevuje v pozdním dětství a adolescenci, mezi 10 a 15 lety, u dívek asi o 2 roky dříve než u chlapců. Častěji se vyskytuje u chlapců a častější je u sportovců. Dříve se stav hodnotil jako

Kontraindikace k terapii vysokovýkonovým laserem:

Ošetření v oblasti oka, ošetření nad endokrinními žlázami, epilepsie, těhotenství, nádorová onemocnění, horečnatá onemocnění, menstruace